Változás az engedély nélkül épült építmények ingatlan nyilvántartásban történő átvezetésében

Tisztelt Tamási Lakosok!

Tájékoztatom Önöket, hogy a településfejlesztési koncepcióról, az integrált településfejlesztési stratégiáról és a településrendezési eszközökről, valamint egyes településrendezési sajátos jogintézményekről szóló 314/2012. (XI.8.) Korm. rendelet 26/C. § 2.) bekezdése alapján 2020. március 18-tól: „A polgármester kérelemre, amennyiben az építmény az országos építésügyi követelményeknek és a helyi építési szabályzatnak megfelel, szükség szerint helyszíni szemle alapján - az ingatlan-nyilvántartásban történő átvezetés céljából - rendeltetést is igazoló hatósági bizonyítványt állít ki arról, hogy az építési engedélyhez, egyszerű bejelentéshez vagy örökségvédelmi bejelentéshez nem kötött, 2012. december 31. után épített építmény felépült.”

A tárgyi ügyekben a hatáskör címzettje a továbbiakban Tamási Város Polgármestere. A hatósági bizonyítvány kiállításával kapcsolatos tájékoztatást a Tamási Polgármesteri Hivatal Műszaki Hatósági Csoport 14. számú Irodájánál kaphat ügyfélfogadási időben (Ügyfélfogadási idő: Hétfő: 10:00 – 12:00 és Csütörtök: 10:00 – 12:00) vagy a 06 74 570-800/114-es telefonszámon.

Tisztelettel:

Tamási Város Önkormányzata

Előző Ünnepi szemétszállítási rend - Húsvét