A koronavírus-járvány miatt elrendelt veszélyhelyzetre tekintettel a Tamási Polgármesteri Hivatal rendkívüli munka-és ügyfélfogadási rendje 2020. március 24. napjától határozatlan időre az alábbiak szerint alakul
TAMÁSI POLGÁRMESTERI HIVATAL veszélyhelyzet idejére vonatkozó MEGÚJULT ügyfélfogadási- és munkarendje
Munkarend:
A Polgármesteri Hivatal egyes szervezeti egységei a hét minden napján az alábbi időpontokban érhetőek el kizárólag telefonon, illetve emailen:
Hétfő-csütörtök: 8:00 – 16:30
Péntek: 8:00 – 12:00
Telefonközpont: 74/570-800
Titkársági Iroda:
Jegyzői titkárság 20/217-9705
egyben Forró drót, amelyen a koronavírus-járvány miatti veszélyhelyzettel kapcsolatos, szociális központ által nyújtott ellátásokon kívüli igényeket, jelzéseket fogadjuk
Polgármesteri titkárság: 74/570-808
titkarno@tamasi.hu
Közfoglalkoztatással kapcsolatos ügyek: 20/953-9135
Hatósági Iroda:
Igazgatási Csoport:
aljegyzo@tamasi.hu
Anyakönyv, hagyaték, kereskedelem: 20/352-0798
Települési támogatás, szociális ügyek, termőfölddel kapcsolatos kifüggesztések: 20/352-9571
Műszaki Hatósági Csoport: 20/400-5744
Adócsoport: 20/352-6961
tamasiado@tamasi.hu 30/276-7023
Városfejlesztési-és Városüzemeltetési Iroda:
uzemeltetes@tamasi.hu
Kérjük elsősorban a központi telefonszámot keressék fel: 74/570-800
Ügyeleti telefonszám, kizárólag sürgős esetekben: 20/352-8467
Pénzügyi Iroda:
20/352-3610
E-ügyintézésre továbbra is mód van a https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap portálon keresztül vagy e-Papír útján!
Ügyfélfogadási rend:
Hétfői és csütörtöki napokon 10-12 óra között a következő módon:
A hivatal portáján valamennyi kérelem, beadvány leadható, amelyre kérjük megadni az ügyfél gyors elérhetőségét (telefonszám, email cím), amelyen a további ügyintézés érdekében a kapcsolat tartható.
ÜGYFÉLFOGADÁSI IDŐN KÍVÜL A HIVATAL ZÁRVA TART!
Kérjük tisztelt Ügyfeleinket, hogy kizárólag elektronikusan vagy telefonon keressenek bennünket!
Megértésüket köszönjük!
Gulyásné dr. Könye Katalin
Tamási Város Jegyzője
Tamási Polgármesteri Hivatal