Az NHKV Zrt. tájékoztatója

Tisztelt Ügyfelünk!

Magyarország Kormánya a Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő Zrt. (a továbbiakban: NHKV Zrt.) létrehozásával a rezsicsökkentés eredményeinek megőrzését, a hatékony hulladékgazdálkodási rendszer kialakítását, továbbá a magyar és uniós környezetvédelmi szabályok maradéktalan érvényesítését tűzte ki célul.

A jogszabályi rendelkezések értelmében az NHKV Zrt. látja el a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási díjak beszedésével és kezelésével összefüggő feladatokat is, a hulladékgazdálkodási rendszer átfogó átalakításával párhuzamosan elkészült a hulladékszállítási közszolgáltatási díj beszedését és kezelését lehetővé tevő új és egységes informatikai rendszer is.

Az NHKV Zrt. célja a díjhátralékok és a lakosság terheinek csökkentése, amelynek érdekében közbeszerzési eljárást folytatott le és 2018. január 1. napjától a Közszolgáltatási Díjbeszedő Konzorciumot [Konzorcium vezetője: Díjbeszedő Holding Zrt. (1117 Budapest, Budafoki út 107-109), konzorcium tagja: PEPP AND CARS Kft. (4233 Balkány, Kállói út 2. A. ép)] személyes ügyfélszolgálati, illetve a díjhátralékok beszedésével összefüggő feladatok ellátásával bízta meg.

Ennek révén az NHKV Zrt. személyes ügyfélszolgálatát bővítette, lehetőséget teremtve ezáltal az ingatlanhasználók számára az őket személyesen felkereső díjbeszedőknél a hulladékgazdálkodási közszolgáltatás igénybevételével kapcsolatos változások (pl. ingatlanhasználó adatainak változása) bejelentésére is. A díjbeszedők emellett felvilágosítást adnak a további ügyintézéssel kapcsolatos teendőkről is. A személyes felkeresés során bejelentett adatváltozások további feldolgozását az NHKV Zrt. a szerződéses partnerek és a közszolgáltatók bevonásával biztosítja.

A szolgáltatással az NHKV Zrt. igyekszik azon lakosok részére is ügyintézési lehetőséget biztosítani, akik esetében a területileg illetékes közszolgáltató ügyfélszolgálata a lakóhelyükön kívül eső településen működik, így nem kell a változásbejelentések miatt akár több tíz kilométert utazniuk.

Mindezek mellett a díjbeszedőknél lehetőség nyílik az esetleges számlatartozás befizetésére is, amellyel az NHKV Zrt. a díjfizetési kötelezettség elmulasztásából adódó kellemetlenségeket kívánja minimalizálni, illetve a díjtartozások rendezését megkönnyíteni, így az NHKV Zrt. a 2016-2017. évi teljesítés alapján felhalmozott tartozásokra késedelmi kamatot nem számít fel.

A személyes ügyfélszolgálati feladatot és díjbeszedést végző munkatársak minden esetben fényképes igazolvánnyal igazolják kilétüket, a személyes felkeresés során az NHKV Zrt. által előállított, a kiegyenlítetlen számlával mindenben megegyező „Beszedési értesítő” alapján jogosultak készpénzben, a számla teljes összegének átvételére - részteljesítésre ez alkalommal nincs mód. A díjbeszedő a készpénz átvételét a Beszedési értesítőn aláírásával igazolja, amelyet az ingatlanhasználó részére ad át.

Amennyiben a személyes felkeresés alkalmával a díjbeszedő nem találja a megadott címen az ingatlanhasználót, úgy értesíti az újabb látogatás időpontjáról, amelynek során ismét lehetőség nyílik a díjfizetésre.

Az egyes településeken a díjbeszedést ellátó megbízottak személyéről az NHKV Zrt. megbízásából a konzorciumi partnerek tájékoztatják a települési önkormányzatokat.

Tisztelettel:
NHKV Zrt.

A konzorcium alvállalkozója az Önök településén:


Alvállalkozó: "Felsőszentiváni" Plusz-Profit Bt.
Székhely: 6447 Felsőszentiván, Batthyány utca 75-2. ép.
Cégjegyzékszám: 03 06 107933
Kapcsolattartó: Csepregi Csaba-ügyvezető
Telefonszám: +36-70-620-7052
E-mail cím: dijbeszedes@gmail.com

Amennyiben további kérdésük lenne a tájékoztatással kapcsolatban kérjük forduljanak bizalommal a következő elérhetőségünkhez: ugyfelszolgalat@nhkv.hu

dijbeszedes@gmail.com
ugyfelszolgalat@nhkv.hu
Előző Földi szúnyoggyérítés lesz április 25-én (szerdán) a város területén